پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3248
-
الف
+

سومین «بازار آثار هنری» افتتاح شد

سومین بازار آثار هنری با شرکت 330 اثر در مشهد مقدس افتتاح شد.

سومین بازار آثار هنری با شرکت 330 اثر در مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، سومین بازار هنر صبح امروز (پنجشنبه 10 اسفند) در مشهد مقدس افتتاح شد و مدیر برگزاری این جشنواره گفت: این بازار با هدف توسعه فرهنگ خرید اثر هنری و با حمایت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، ساعت 10 صبح امروز در نگارخانه چهارسوق هنر مشهد افتتاح شد.

وی درباره انتخاب آثار اظهار داشت: در مجموع بیش از 3200 اثر از 532 هنرمند به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد، بخشی از کارها برای حضور در سومین بازار هنر و بخشی دیگر برای چهارمین بازار هنر که بلافاصله در اهواز برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

به گفته مدیر برگزاری سومین بازار آثار هنری، پس از بازبینی‌های متعدد 330 اثر از 104 هنرمند به این بازار هنری راه یافته و طبق تصمیم شورای سیاستگذاری، هر کدام 900 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. اثر خریداری‌شده بلافاصله تقدیم خریدار می‌شود.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این بازار می‌توانند تا 15 اسفند از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 21 به نگارخانه چهارسوق هنر واقع در پارک کوه سنگی مشهد، مراجعه کنند.

محمدپور خاطرنشان کرد: چهارمین بازار آثار هنری از 15 تا 20 اسفند در اهواز برپا خواهد شد.

اولین بازار آثار هنری سال گذشته با قیمتگذاری هر اثر 500 هزار تومان برگزار شد. همچنین دومین بازار آثار هنری مرداد امسال در خانه هنرمندان ایران واقع در تهران برگزار و با استقبال مواجه شد. هریک از آثار در این بازار 750 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بودند.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر